Tillbaka bland vikterna...

Har precis varit på gymmet, och det var ganska skönt att vara tillbaka. Kändes att man hade tappat lite på denna vecka som man svinade ganska mycket på. Dålig mat, lite mat, öl, lite sömn, ingen träning osv. Så körde lite armar och lite lite mage. Men det var skönt att vara tillbaka. Skulle egentligen gå mycket tidigare men jag orkade fan inte. Träffade Johanna till min förvåning som var där med broder Fredrik som jag dock snackat där med flera ggr. Sen träffade jag en annan jag jobbade med när jag hade praktik på Hemtjänsten centrum, och han tyckte också att jag skulle söka dit och börja jobba extra där för dom hade lite folk och så. Och det sa jag till han att jag ska göra det, känns riktigt fint att man är önskad på ett ställe iaf. Så ska ringa och snacka med dom när jag har 1 vecka kvar av mitt nuvarande, så får man 2 ställen att gå extra på vilket förhoppningsvis kommer bli nice.

Annars idag har jag inte gjort mycket. rensat lite på datorn, sorterat lite, tankat lite film och lyssnat på massa musik. Lyssnat på låtar vi hade i bilen på våran tripp.... Fan får ju en klump i magen vill tillbaka!!! Vill ner och träffa folk, tälta, umgås, festa... Fan va alla eller dom flesta är trevliga på festival, är sån sjuuuk stämning. Har man inte varit på festival så måste man fan åka. Är minst lika kul nykter som lite påverkad, är folket man vill åt! Så längtar som fan redan till nästa år! Nu var höjdpunkten för denna sommar över och den var över snabbt nu får man vänta ett år på nästa. Åker man ner med rätt folk så kan man ha så jävla kul även om man åker på en festival som suger!!
Även varit lite med Amanda lite idag innan hon åkte ut till stugan, var inte så sugen på att dra med. Vill sova i min säng lite som jag saknat. Sov inte speciellt länge idag heller så imorgon kanske, fast då jobbar jag ju kväll. Och ska gymma lite först tänkte jag, kanske dra på ett spinning pass vid 1130, men vi får se hur det blir.

Nu ska jag iaf se lite film och bara chilla... Oj klockan var ju fan ganska mycket!
Hej svejs // Karamellkungen out!!

Kommentarer
Postat av: Edholm

Är det ändå inte lite skönare att "njuta av livet" istället för att gymma? :D Hoppas du hade kul och lycka till med jobbandet.

2010-07-13 @ 00:02:37
URL: http://syntw.blogg.se/
Postat av: fredde

Klart det är skönt att njuta. men när man väl börjat träna och kommit in i det så blir det som en drog nästan. man känner så fort man käkat nåt onyttigt att man måste träna bort det ungefär :p

2010-07-13 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0