Bra trött man är.

Har precis vaknat och känner mig fortfarande trött... Idag var det jobb igen och det gick bara bra igen. Men det var en jobbigt dag, arbetsmässigt. Var helt slut när jag var klar, somnade till på bussen hem också. Gick på hemköp och handladet lite, blev kött och potatissallad till middag även morötter och dipp till filmen jag såg sedan som jag även somnade under, Batman The Dark Knight. Har kollat lite på VM matcherna som spelats också.
Hade tänkt att gymma men inte nog pigg för det känner jag så får väll bli imorgon eller så när jag förhoppningsvis är mer pigg, fast imorgon är det ju löpning tidigt också 9:30. Folk vill att man ska ut men känner mig inte alls pepp på det tyvärr. Får iaf se om det går att springa imorgon, har tryckt lite på benhinnorna idag och ska väll fortsätta göra det om ett tag. För övrigt är det match på söndag också mot Söder, hoppas jag kan springa då iaf!
Nu blire att lägga sig ner på soffan, kanske somna, och se Uruguay - Frankrike.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0