Hultsfred nu tack!

Igår var jag med Amanda sista gången innan hon åkte iväg till Västerås för studentfirande och sånt. Så blir en ledig helg för min del :P. Kollade lite film, drack te och käkade lite bröd som hon bakat. Blev att försöka komma i säng ganska tidigt eftersom jag var och jobbade idag. Upp 05:30 och tagga igång, var lite nervöst över att få gå själv första gången. Men det gick skit bra, så ska tillbaka imorgon och jobba igen! Får hoppas på en lika lyckad dag och att det är lika bra väder också :)
Igår var även första innebandy träningen, riktigt kul. Man märkte dock att det var ett tag sen man hade klubba och boll. Sen började ju benhinnorna jävlas mer än någonsin. Gjorde så fruktansvärt ont, har aldrig haft så ont. Kunde nästan inte ens gå. En stor faktor kan vara att man är på så jävla många olika underlag, vi springer ju på grus, gräs, olika hårdheter av underlag osv. Så det kan ha en stor faktor. Ikväll när det var fotboll så kunde jag inte vara med för det gjorde för ont att springa. Satt och tryckte på benhinnorna som satan istället, det får bli min nya sak sitta och trycka varje dag! Sen försöka skölja varmt/kallt omvartannat sägs ska va bra... Vill fan få bort den här skiten, blir nästan ledsen för att jag inte kan komma upp i den nivån jag vill komma upp i! Vet ju att jag kan så mycket bättre bara skiten försvinner! Grymt less, så less att jag kollat efter operationer och liknande men lästa att det inte är någon garanti att problemet försvinner bara för man opererar, så det sög ju. Bli att testa detta först sen får vi väll se vad fan man ska kunna göra annars.

I övrigt har jag spelat massa UFC2010, mycket bättre än förra. Så det är väll det man kommer spela ett bra tag nu. Sen är jag riktigt taggad på Hultsfred, dom ska tydligen ha paintball (1kr/boll) så det ska vi fan spela, sen ska man kunna käka krokodil, kängru, struts och typ insekter som dom gör i asiat länderna :P Dom ska även ha DreamHack där som står för datorer och frisurf och sånt. Sen ska man kunna köpa kläder till 70-90% rea, det var typ cheapmonday och något mer. Kommer bli jävligt grymt! Riktigt taggad, vill åka nu!!
Sen är jag taggad på pengar, behöver verkligen lite nu asså... Köpte lite fisk idag (lax, fiskpinnar) så har ju lite mat iaf.

Nu ska jag ta och diska och se klart stanleycup finalen, sen fika och spela lite UFC innan man måste sova för man ska ju upp så jävla tidigt asså =/

Tjohej natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0