Längta, Hultsfred!

Idag är var det jobb från 7-16 och det gick bara bra vi hade ju finväder och allt! Skööönt.
Efter jobbet så var Amanda en ängel och vi åkte ut till Birsta för jag skulle handla grejer inför Hultsfred:

Tält
Sovsäck
Stol
GODIS
Raggar dusch material
Nudlar
Tonfisk
Våtservetter
Plastglas
1 karta öl (
kommer givetvis bli en till karta och lite annat gott.)
osv

Men blev även andra saker som jag behövde hemma som schampo, diskborste, deo, ljus och lite annat skit. Fick även rabatt på godiset jag handla :D Så nu har man lite kvar att införskaffa och är lite osäker på om jag glömt något men det är ju ett tag kvar så det hinner man nog komma på! Skulle behöva ett liggunderlag eller något kom jag på nu också. Men hela kalaset slutade väll på runt 1100:- iaf men lite till ska det spenderas också.

I helgen är det jobb, kväll fredag och dag lördag sedan ledig på söndag iaf. Så då tjänar man lite extra vilket är riktigt nice. Ikväll blir det lugnt kolla lite fotboll kanske nån film. Börjar ju sent imorgon så ;D det blir kanon.
Nu börjar min mat bli klar iaf lax och couscous med lite sallad :)

Ha de bra!
Tack Amanda hjärtat mitt. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Renefredrikke

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2012-06-11 @ 09:17:33
URL: http://renefredrikke.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0