mmmmm... fanta

Nu sitter jag här och använder det dåliga tangentbordet som man får spader på, har ännu inte orkat köpa ett nytt. Men det börjar fan bli dags snart, blir ju tokig på detta! Går inte sudda eller något. Igår var det iaf klassparty. riktigt trevligt. Vi var här först, sedan på någon förfest intill. Sen gick vi ner på irish och efter det blev det allstar, men frågan är ju om stads kanske var bättre.... Vi ville till ett ställe som stängde 3.. Men folket kom ju lite senare iaf, och det var trevligt. Träffade Johan också och vi catchade upp lite trevligt! Mot slutet hade alla försvunnit och man var själv, och gå hem var fan kallt, gick ju ut utan jacka i bara t-shirt så. Kom hem och slängde mig i sängen och somna direkt. Nu äter jag lite pizza från igår :) gott. 
Idag blir det väll lugnt typ, kasnske bio. Amanda ska komma hit på ett tag så får väll mysa lite. Skulle kanske behöva träna också, men man har ju druckit så ger ju inget å träna dan efter...

Fanta skulle va gott... Det är så sjukt gott dagen efter :D

Igår var det även match fotbooll..... och äntligen vann vi, första segern på 6 matcher. det var fan på tiden. vi hade ett riktigt bra lag och borde vunnit med mer eftersom vi hade så sjukt fina lägen. men seger som seger det blev ju iaf 4-1. själv lirade jag på yttern och sprang å sprang hade några fina inspel som dom där jävla forwardsen brände ;) men helheten var bra från min sida. nu äre bara att trumma på och ta in fler poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0