Mountain Dew!

Nu var det ett litet tag sen man skrev nåt.... Träningen på Helex gick bra kände att man hade lite träningsvärk dagen efter. På onsdagen var det lugnt sova ut lite och på kvällen var det innebandy samt intervall löpning efter, man märker ju att tekniken inte är där riktigt dräller ganska mycket med bollen (men det är ju som vanligt då ;) ). Sen har jag fått lira back på slutet också, inte lika roligt som forward dock, men ah det funkar väll. Intervall löpningen gick bara fint den också. Igår var det också sova ut lite och på kvällen var det fotbollsträning, kände lite i benhinnorna dock inget efter innebandyn som jag gjorde senast då det gjorde otroligt ont. Har ju varvat varmt/kallt vatten på benen och tryckt, det har väll hjälpt lite skulle jag tro. Smöjer även in med linnement som gör det hela lite bättre också. Fotbollsträningen gick dock riktigt kasst under spelet, får hoppas att det är bättre till matchen imorgon.

Imorgon är det först innebandy löpning runt sidsjön och backen sen är det fotbollsmatch hemma på Kusten.
Annars i veckan har det varit en hel del fotbolls tittande och har ju fixat FM2010 så man har ju lirat det en hel del. Varit med Amanda och sett lite film och myst. Vi såg The Final igår, nån skräck film som inte var så hemsk alls och inte alls var speciellt bra. Men skräckfilmer är ju som dom är.... Dåliga :(
Drömelvan som jag har går det inte alls bra för, speciellt inte nu när Tyskland skulle vara så dåliga och förlora med 1-0 samt att Klose fick rött kort och en annan spelare jag hade fick gult kort, då tappar man rejält med poäng och bättre blir det inte då Spanien förlorade sin första match. Ne fi fan, just nu är jag inte happy med min drömelva, hoppas på en rejäl uppryckning senare!

Har precis sett ett UFC avsnitt och käkat riktigt gott testade att göra egen panerig och så tog jag fram lite fisk, det blev faktiskt lyckat och riktigt gott. Till det blev det quinoa och så mekade jag ihop någon sås med hjälp av lite citron, örtsalt, cremé fraich. Samt att jag fixade en fin fin salld med lite gurka, avokado, tomat, ruccola, solrosfrön, feta ost. Så med den mumsigheten i magen funderar jag nu på vad jag ska hitta på...... Film kanske...


För övrigt så har dom börjat sälja Mountain Dew (Amerikansk dryck) på ICA Bergsgatan, fan va bra! Har ju letat efter ett ställe i Sundsvall som säljer det och nu har dom börjat med det där! Yay! Det är riktig mumma dricka! ;)

Och nästa vecka börjar sommarjobbet! Tisdag kväll, Onsdag dag, Torsdag dag... Så ser första veckan ut, relativt slappt :)



Bilden är tagen när jag och Robin sitter å väntar på tåget i New Jersey (Secaucus Junction)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0