Movie night

Det blev en fanta igår, och riktigt god var den... Tryckte i mig hela dock men vafan glaset var ju så sort =)
Blev go käk med Amanda, förrätt med räkor och varmrätt med kött! Mums vare.
Blev en hel del filmtittande igår också först blev det Hachiko: A Dogs Story helt okej filäll inte så super, sisådär men Jackie Chan var ju med å det är ju han som är rolig. Det bästa är efter filmen när man får se feltagningarna :)
Sedan så såg vi Law abiding citizen och den är ju riktigt jävla bra faktiskt! Klockan började bli lite och på tvn visades Alien vs Predator så det blev att se den också. Sen var det dags att sova. Så gårdagen var lugn och mysig, vilket var riktigt skönt.

Än så länge har det inte hänt mycket idag, jag ska väll iväg och gymma lite nu hade jag tänkt. Sen så är det ju jobb med innebandyn igen ute i skogen. Inte taggad på det men man måste väll :P Efter det vet jag inte vad som ska hända men det återstår ju att se.

Tjahej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0