Räkan..

Jobbade i helgen fredag och lördag slutade vid 16 på lördagen och sedan blev det hem och duscha för att åka ut till Amandas stuga. Kändes rätt att jobba då det ändå regnade å var skit väder. Men lördagen bjöd på finare väder och kom ut till stugan så blev det kika lite fotboll och dricka lite alkohol samt mat. Var en hel del folk där, släktingar och så vidare. Riktigt trevlig tillställning var det, sen blev det sova i tält också, så en liten uppvärmning inför hultsfred kan man kanske säga :D Nakdelen med tält är ju att man vaknar så jävla tidigt det är "kallt" när man ska lägga sig så man klär sig lite, sen på morgonen blir det super mega varmt så man måste ta av sig och sen svårt att somna. På söndagen blev det spela lite beachvolley och det blev även bada, men satan va kallt. Inte min grej riktigt!
Fick även lite färg på mig, lite röd färg.... Räkan, jag kan fan inte bli brun. Men men, inte så att man pressar och verkligen försöker som vissa andra. Sitter där och snackar å tare lugnt blir man brun så är ju de bra... Så har iaf bränt mig lite på armar å axlar, men sånt man får tåla.

Dom ringde även från jobbet och frågade om jag kunde komma och jobba på måndag 7-12 vilket jag tackade ja till. Så kom hem runt middags tid och Amanda gjorde god mat, kyckling, ris, curry, banan va den maträtten nu heter :P gott var det iaf. Tummen upp.
Sen träning på kvällen och film efter, var riktigt trött.. Och imorse ville jag bara ligga kvar!

Nu får jag se vad som händer, kanske lite gym skulle va något. Sen ska Amanda kontakta sin kusin så jag kanske kan få kolla mina benhinnor (hon är sjukgymnast) så det kanske skulle va något. Men vi får se hure blir med den saken. Mat skulle också vara något.

Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0