Träning för fulla muggar!

Precis kommit hem från träning, haft löpning/intervaller och sånt sprungit massa 150m. Var så jäkla slut och hade så jäkla ont i magen inför sista löpningen men det var bara att bita ihop och köra. Resultatet var att man var helt slut och på "nervandringsvarvet" så fick man gå åt sidan och spy lite. Riktigt skönt att spy när man har en stor klump i magen men nu känner jag mig lite tom i skallen så ska fixa mig lite mat och invänta fotbollen hade jag tänkt. Men duschen är något jag är sugen på först.

Sedan hade vi ju tur med vädret, riktigt skönt väder. Synd att man är vit som självaste snön.... Tråkigt när man har svårt för att bli brun asså. Inte för att jag personligen bryr mig så speciellt mycket, men det ser väll kanske inte så super snyggt ut när man har vita kläder och huden smälter in i kläderna :P haha

Igår var man bara lite bakis och umgicks med Amands, tänkte gymma men det var stängt. Amanda fixa en fin fruktsallad som vi käkade och kollade på lite film. Började med REC2 som var sådär, REC1 var ju betydligt bättre (den spanska versionen av filmerna ska det vara!). Den var inte så hemsk heller några enstaka gånger man skulle hoppa till. Sen såg vi The book of Eli som var sådär, Denzel är ju alltid kung dock! Så personligen tyckte jag filmen var helt okej men han går ju mest runt i filmen. Det är inte en film för alla så att säga :P Sen blev det relativt tidigt i säng ändå.
Idag klev man upp vid 1030 och fikade lite, och sedan drog man till gymmet. Var ett tag sen man var där och körde "strandövningarna" så blev lite armar och rygg. Men var ganska slut ändå. Kom hem lagom till fotbollen och fixade lite käk. Kollade på båda matcherna (inte hela 2a matchen) innan det var dags att dra på träning.

Imorgon börjar sommarjobbet på riktigt 15:30-21:30 är första passet. Så eftersom jag missar träningen imorgon så tänkte jag kliva upp i tid och dra till gymmet för att köra ben. Får se om jag får sällskap av Dennis eller Johan eller båda kanske. Men nu ska jag ta och duscha och fixa mat för att sedan kolla fotbollen!

Ha de så bra, Puss å kräm


SKÅL! Hoppas att det braiga vädret håller i sig nu för fan så man kan bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0