VM är i igång!

Klockan är 03:52 och snart är det dags för UFC 115 live! Idag har vädret varit kasst regnat hela dagen.
Jag har försökt trixa lite med benhinnorna varvat varmt med kallt vatten och tryckt på benhinnorna, samt smörjt in dom med tigerbalsam. Gjorde även detta igår också, det är ju inget som sker över en natt utan det lär väll ta ett tag innan det ger resultat iaf, så får väll testa detta nån vecka och se om det händer något... Jag hoppas iaf på det bättre, bara sätta på lite musik och sen kan man sitta där, är ju skönt när det är varmt vatten iaf :P hehe

Blev kött och potatissallad till middag och sedan var jag hungrig igen vid 21 så då gjorde jag lite bacon,sås,spaghetti vilket smakade bra bra. For iväg på ica och handlade lite frukost saker samt lite godis. Har även kollat en hel del fotboll också eftersom det är VM! Idag (söndag) börjar det på riktigt, iaf för mig och mitt lag. Har ju 2st drömelva lag och nu börjar matcherna där jag har mina spelare. Först har vi Algeriet - Slovenien där jag har lite spelare från Slovenien som borde vinna den där matchen! Sen spelar även Tyskland - Australien där jag har lite spelare från Tyskland som bör vinna den matchen också. Imorgon har jag själv även fotbollsmatch mot Söder vid 19 tiden, hoppas benhinnorna är på topp då och att man lärt sig en del från matcherna på tvn ;P
Såg Avatar inatt också, det är ju en så bra film! Och nu inväntar jag UFC 115 som börjar om ett litet tag. Känner mig dick lite trött, kliar lite i ögonen men vafan. Man får väll härda lite.

Får se om jag hinner/orkar dra på gymmet imorgon beror på hur länge man sover. Får inte bli för sent eftersom jag har ju samling vid 17:30 tror jag det var. Det är även dags för lite mer poäng, dags att vända den dystra trenden och fortsätta från senaste matchen och ta ytterligare 3 poäng. Håller benhinnorna som dom ska så tror jag fan att det kan bli mål imorgon beroende på var jag kommer spela förståss. Men borde väll vara forward eller yttermitt som jag spelade senaste matchen då det gick väldigt bra.

Nu ska jag tagga igång lite inför UFC 115 och hälla upp lite Trocadero.
Och snart kommer ju Amanda hem från Västerås, <3
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0