work

UFC 115 var helt okej, men utspelade sig inte exakt så som jag trott. Men det är ju tjusningen med det hela. Det blev mer jobb denna vecka, blev väckt tidigt på söndagen av ett samtal ang jobb måndag och tisdag och tackade såklart ja. Det har gått väldigt bra att jobba båda dagarna (7-16) men man känner sig lite trött i knoppen.
I söndags var det även match och det gick bra även om vi inledde med att släppa in ett mål så vann vi med 3-1 tillslut. För mig gick det väll sådär, kände mig väldigt orkeslös men sprang lite på kanten och fixade till mig 2 frisparkar som resulterade i mål så det var väll bra ändå. Benhinnorna fungerade bara bra och kände inte av dom något.
Sen igår var det träning men jag stod över då jag hade så ont i halsen när jag kom hem så blev det att fixa med benhinnorna skölja varmt/kallt och smörja med tigerbalsam. Har även varit med Amanda och tagit det lugnt. Fixat FM2010 för övrigt som jag spelar lite och det är ju ganska kul.
Ikväll är det också träning, gym på Helex vet inte riktigt hur vi ska få plats men det löser sig nog. Sen är det väll att kolla lite fotboll och bara ta de lugnt. Blir väll kanske tidigt i säng, vi får se.

Nu ska jag iaf försöka fixa lite mat, Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0