Bästa mammsen

Lördagen kom och det väntade besöket anlände till Sundsvall. Började med att jag och mamma for iväg på Willys och handlade en massa mat så nu har man mat så man klarar sig ett tag riktigt bra. Tack så hemskt mycket mamma! Älska. Sedan blev det hem och packa in allt och efter det ner till bion för att se Farsan med broder Erik. En helt okej film, vissa skämt kanske var lite olämpliga för barn men för oss äldre riktigt roliga :) För att vara en svensk komedi så var den bra. En film man kan se igen men inte för tätt inpå iaf :P får en 3,5/5 Fersar.

Sen gick vi hem och beställde lite mat, blev kebab till mig och Hawaii till Erik. Kollade lite på hockeyn och sedan på Wipeout. M kom förbi och sa hej innan hon skulle till jobbet. Sen såg vi på film (The Incredibles) och efter det spelade vi lite NHL10, han är duktig den där Erik ;). Sen kollade vi lite TV innan det var dags att sova.

Söndag: Blev att säga hejdå till mamma, peter, erik innan dom skulle till IKEA och shoppa loss :) Jag tog mig ner till Helex med Simon där vi tog oss ett pass. Sen hem för att duscha och nu har jag lagat mat. Den riktiga nakna kocken har fixat :) Sen blir det väll försöka sova tidigt ikväll så man orkar med att kliva upp tidigt för praktiken som börjar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart ska du praktisera?

2010-03-21 @ 20:27:43
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0