Dag 3

På jobbet undrar dom hur jag orkar för dom säger att man max jobbar 2-3 dagar i rad sedan en kväll innan man tar ledigt för helg. Men det är väll bara trumma på, är sjukt trött när jag kommer hem iaf, svider i ögonen.
Idag har jag kollat när man satt sond genom näsan för att tömma magsäcken lite, såg ju inte så fräsh ut må jag säga. Efter det var det mat och precis då var man inte så hungrig iaf :P Men maten var god iaf.
Sedan fick jag ta blodprover på handledaren blev 2st prover, kul att få sticka lite :) annars var det de vanliga, temp, bltr och puls. Lugn dag igen faktiskt lite för lugn :( men fick gå hem mycket tidigare runt 13:40. Så det var ju bra :)

Nu håller jag på att laga mat: Ris, Renskav(!) (lök, champinjoner, matlagningsgrädde, Senap) till det blir det någon typ av sallad också. Så det blir nog strålande så lite matlåda till imorgon också!
Ikväll är det match mot Ankarsvik sent är det också, så får se hur man orkar det, blir ju sova direkt man kommer hem iaf! Känner på mig att imorgon kommer jag va riktigt trött och då lär det väll va mycket som fan att göra bara för det varit lugnt i 3dar nu. Sen är det HELG! dock upp tidigt på lördag igen för att spela innebandy! Så ingen vila utan bara köra på.

Men men, inte lätt nu blir det att kila vidare. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0