Dag 4

Då var fjärde dagen klar och ÄNTLIGEN är det lång helg, börjar igen på måndag kväll.
Idag har jag tagit bltr, puls, temp som vanligt. Även kollat när dom tömde magsäcken på krubb, vilket jag även gjorde igår. Kollade på en gastroskopi och var med när det sattes KAD på en kvinna och en man. Så det var intressant, var ännu en lugn dag på arbetsplatsen men fanns som saker att göra så det fick ganska snabbt ändå. Höll på att somna i soffan innan jag slutade för var så jäkla trött. Så nu blir det väll att slå på en film och somna i soffan känns det som. Ska väll hitta på nåt att käka också sen när jag orkar =/
Måste även på systemet och inhandla saker till helgen, kan jag ju göra imorgon iofs.

Igår kväll var det match mot Ankars, och det gick ju. Vi vann med 7-4 och jag gjorde 1mål + 1ass och sprang som en galning. Så det var ett bra träningspass må jag säga :) Kul var det också, bara ladda inför lördagen när det är DM och sedan ut och parta på kvällen, får se hur sliten man kommer vara.

Måste fixa en "Ingen reklam, tack" skylt eller nåt att sätta på brevlådan, börjar bli less på all dessa reklam som kommer som man ändå bara kastar. Testade skriva en lapp men har ju inge tejp som funkar bra så den iden sket ju sig. Så får hitta på nåt man kan göra eller köpa något som fäster.
Ikväll blir det lugnt skulle jag tro inget inplanerat, kanske gym, men vi får se hur det blir med den frågan. Om Simon orkar eller hur det är. Känner mig slut som fan i benen och trött i huvet så orkar inte gå dit iaf..

Dags att slappa! Hejaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0