Dag två

Då var dag två avklarad på arbetsplatsen, idag var det betydligt lugnare än igår. Och min andra handledare var det inte något fel på alls, hon höll lika hög standard som den andre ;) Fick göra lite tester själv idag också ta lite bltr, puls, temp och kolla på lite stickningar som jag även ska få göra själv senare.
Kollade även på två stycken gastroskopier det var intressant ner i halsen och kolla efter fel i magsäcken. Men skulle inte vilja behöva vara patient, jag skulle ju spy med en sån där slang i halsen. Uscha!
Var även och kollade lite på ultraljud men fattade inte så mycket då jag bara tyckte allt var svart och vitt ;D.

Slutade tidigare idag än igår fick gå vid 14:00 idag så blev att ta bussen hem och gick på ICA och köpte en gurka, lök, tomater, bröd och lite torkat renkött! Sedan hem och lägga in tvätt i tvättmaskinen, sen blev det diska lite och nu sittar jag här. Ska se lite serier och fundera på vad man ska äta samt fixa tvätten.

Note to self: Drick inte 1,5liter vätska 30min innan man ska sova, det är inte alls bra kan jag lova! :P


Kommentarer
Postat av: Edholm

Du som är påväg att bli den svenska versionen av JD?

2010-03-24 @ 09:59:31
URL: http://syntw.blogg.se/
Postat av: Fersen

Jag tror fan att det nästan är så :D

2010-03-24 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0