Första dagen

Då var första dagen klar då, man klev upp 6 för att fika och sedan bege sig till sjukhuset och Avdelning 8 (23b).
Kom dit och fick mina sjukhuskläder så man såg ju ut som en Dr. Edholm, ;).
Sedan blev det rapport och man fattade inte så mycket av alla latinska ord som användes. Men det gick bra, första dagen skulle jag bara hänga med och se va som försegick hur man gjorde och vad som gjordes. Fick städa lite rum och renbädda sängar och sådant. Sedan kolla på när man satte dropp/blod och när man tog puls, bltr och temp. Fixa lite frukost och så. Var ganska lugn dag på avdelningen.

Får se vad som väntar imorgon, handledaren jag hade idag var mycket trevlig och helt perfekt! Sen var hon ju något man kunde titta på också så det skadar ju verkligen inte ;). Men imorgon blir det en annan, får se om hon duger.
Ingen träning idag eller imorgon heller det är ju skönt, får bli lite gym eftersom det inte blev nåt idag.
Sen onsdag är det träningsmatch mot Ankarsvik med div2 laget. Och till helgen är det DM, seminifinal lördag 10:00 härnösand och final om vi tar oss dit (vilket vi borde) 14:30 typ. Sen kommer ju The Umeå Gang ner också på fredag, så dom ska ut på fredagen när jag sover och laddar för match och sen lördag får alla vi ut för att fira segern ;).

Nu se Pacific och sedan sova! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0