ILLA!

I lördags var det match mot serieledande Uppsala. Bussen gick 06:00 och jag hade inte kunnat sova något alls. Somnade ganska snabbt i bussen på väg ner och lyckades få någon timmes sömn. Stannade i Gävle för att käka frukost på hotell, riktigt gött :) Sen vidare ner till Uppsala, matchen började 12:30 och det kunde väll gått bättre. Vi fick inte in bollarna i mål och vi spelade inte så speciellt bra. Uppsala fick in dom där skitmålen som vi aldrig lyckas med. Uppsala vinner enkelt med 8-2, men eftersom Sandåkern förlorade så har vi säkrat kontraktet till Allsvenskan iaf. Men det är 2 matcher kvar som vi ska vinna!
På söndagen skulle man upp tidigt igen eftersom det var inventering klockan 06:00 på hemköp, men dit kom man ju inte eftersom man försov sig. Försökte få tag i tränaren vilket jag inte lyckades med, och som är väldigt besviken. Så ångest har man uscha! Riktigt illa!

Idag har jag varit på arbetsintervju i bergsåker (hemtjänsten) och det gick bara bra. Så till sommaren har jag 2 jobb att välja på, Sjukhuset (Psyk) eller Bergsåker (Hemtjänsten) och jag vet fan inte va jag ska ta, måste ju välja väldigt snart! Jag väger fram och tillbaka men är inte helt säker ändå hur jag ska göra... En sak jag vet va ja ska göra är iaf att jag måste plugga idag!

Nu ska jag fixa lite korv, se klart filmen "UP" och sedan plugga! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0