Lugge

Det har varit väldigt lugnt i helgen, har gjort lite läxa. Skrev klart ett arbete om KOL men har kvar att skriva ett arbete om hjärnskakning som jag får göra imorgon eller något. Annars har det varit gym på schemat, första veckan med kreatin är klar så nu slipper man dricka det 4ggr per dag, räcker med 1 nu. Kanske man inte pissar lika mycket längre då :P hehe
I lördags var det jobb, det var länge sedan så det var skönt. Sedan var det väldigt lugnt på avdelningen för ovanlighetens skull så det var skönt de med. Tänkte på det, va lite mat patienterna får asså. Käkade av deras mat för det var för mycket beställt, var tvungen att ta två brickor för att bli mätt. Men dom kanske inte är så hungriga dom som är inlagda med tanke på deras tillstånd. Köpte 2kg kött innan jag for hem också, var så billigt så :D
Men trodde att det var veckodag så kolla ju fel på bussarna hela tiden, så var tvungen att ta en annan buss hem som var en omväg. Tur att jag kom ner till stan snabbare än om jag hade väntat :P

Var sugen på utgång igår också men det blev inte av ändå, kanske lika bra. Blev att kolla lite film istället. Såg 13th district en fransk film, var väll okej. Inte så super, blir inte at se den igen om man säger så iaf. 2/5 Fersar.
Och nyss såg jag The Fifth Commandment den var bra, action, handla om nå yrkesmördare å grejer. 3/5 Fersar.
Ska ta och se Lies and Illusions nu får se om det är något bra.

Är sugen på att köpa en ny bärbar dator också, en som är bättre. Så man kan spela lite spel. Gragikkortet på denna är ju för dålig. Kanske köper en sån som Karp har... Gick på runt 9000 på mediamarkt och den fungerar prima enligt han själv så det skulle va nåt. Men det blir ju efter sommaren när man jobbat isf.

Men det har fan inte hänt så speciellt mycket annars, Luleå är ju kassa som förlorar mot Timrå. Får fan skyllla sig själva, har inget i slutspel att göra om man spelar sådär. Dom har för dålig målvakt, hoppas dom försöker hitta någon bättre då kanske det kan gå bättre nästa säsong. Varit sugen på godis en tid också så köpte lite idag, men proppa  i mig lite för snabbt så nu har ja ont i magen istället :P Inte lätt alltid.
Imorgon är träningen inställd, skönt det må jag säga. Träning på tisdag istället. Får väll bli gym hela veckan lång tror jag nog också på.

Men nu blire film, Tjoaro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0