Onsdag

Idag var det skola, vi snackade en heeel del sen fick vi läxa. Så hände inte allt för mycket. Jag försökte leta upp några böcker, fan va dyrt de ska vara... 200kr per bok, är ju betydligt billigare än nya men ändå!
Efter skolan hämtade jag min dator och åkte till Jimmy/Robert för att plugga psykologi. Det gick bara bra men vi fastnade lite på vissa grejer, man fick fan huvudvärk! Sedan hem för att käka och kolla lite film (Wall-E), och beställde en ny router är så less på min DELTACO som segar ner internet för mig! Så nu ska det bli ändrigar på det. Köpte även creatin när det är dags att pumpa :P. Efter det var det dags att åka och träna, vi skulle spela match mot Div2 laget, slutade med vinnst 10-0 tror jag. En skön dusch och efter det käkade vi lite på Big Boy.
Nu ska jag väll ta och sova tror jag så man orkar med morgondagen!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0