The Fifth Element

Precis tryckt i mig ett ägg och sitter nu här med kreatin shaken, ska börja packa och sedan dra till gymmet med Simon. Får se va det blir idag, men rygg och lite annat iaf. Sedan måste jag väll ta tag i pluggandet, ska skriva om hjärnskakning borde gå relativt snabbt bara man sätter sig ner och skriver! :D

Vill även sälja min dator, så är det någon som är intresserad eller vet någon som är intresserad, säg till! :)
Vill köpe en dator så man kan lira lite krävande spel, saknat att spela något ibland.
Satt och spelade lite NHL10 live igår, folk är så tråkigta dom flesta jag möter lämnar ju spelet när dom ligger under med några mål, så jag får fan aldrig vinna en match "på riktigt". Men själv så stannar man kvar även om man förlorar med 10-1 (som jag har gjort en gång mot nån som va sjukt bra :P). Men men, det är ju kul iaf.

Gym time, men först ska jag lyssna på detta (Såg precis Fifth Element, och denna låt är ju grym):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0