träning

Ja veckan har till mesta dels bestått av träning, gym måndag, tisdag, onsdag. Sedan har det varit innebandy måndag, tisdag, fast i måndags lirade vi fotboll istället.
Har börjat min kreatin drickning och även beställt Whey-80 som kommer inom kort. Även tagit tag i att alltid ha sallad till maten så det är ju bra :P Lite nyttigare lite bättre.

Har även läxa som måste göras, egentligen nu när jag inte gör något speciellt. Men jag orkar bara inte, känner absolut ingen glöd för läxa just nu, ska bli så skönt att komma ut i praktik och slippa läxor ett tag. Ikväll blir det väll lugnt någon film kanske..

Igår såg jag Never Surrender en MMA film som var helt värdelös, oj oj oj, skådespelarna var så sjukt dåliga. Skrattretande, och dom hade fan ingen inlevelse när dom snacka heller. Mycket sex och naket var det i filmen det var väll det enda som var bra... 0,5/5 Fersar...
Sedan blev det att se Sherlock Holmes bättre än förväntat, rolig och bra var den. Den kan rekommenderas att ses. Tror nog att det kommer komma en till, isf kommer man se den också :) 4./5 Fersar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0