Vad ska detta betyda? :O

Igår var det åka till Ö-vik och spela sista matchen i serien för säsongen (det är någon DM match kvar också). Vi åkte upp och satsade såklart på vinnst men det var lite ploj och loj uppvärming och första perioden var sådär. Men vi spelade upp oss i andra och vann den med 6-1 eller något sånt. Och i 3e spelade vi fortsatt helt okej förutom när vi spelade 4 mot 4 och släppte in 3 mål på mindre än 2 minuter. Vi hade en målgest vi skulle göra om det blev mål när det var 5min kvar. Alla skulle springa in till mitten och den som gjorde mål skulle ta bollen och kasta den som en granat sen skulle alla rammla, men såklart så fick vi inte göra mål sista 5 minuterna :( Riktigt illa :P
Matchen slutade 13-9 till oss, i och med det slutar vi 5a i tabellen. Vi kom hem runt 00:30 och man var sjukt trött.

Sedan har jag haft en konstig dröm nu i 2 nätter. Det har som varit fortsättning på drömmen. Drömde att jag hade blivit pappa, och att det var en son. Han såg ut typ exakt som brorsan (Erik) och konstigt nog hade jag döpt han till just Erik också..... Vad ska detta betyda egenligen? I drömmen var det faktiskt roligt att vara pappa, kanske för att ungen var mellan 3-5år ungefär så man slapp det där 0-2 :p

Idag blir det att plugga efter jag skrivit klart detta. Sedan vet jag inte, får se om det blir gym eller inte idag.
Ska pumpa igång lite Everlast och köra igång nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0