Balen...

Satte mig i bilen med destination Härnösand och stämningen var väll inte på topp. Vi kom fram till Härnösand och hann bara upp med grejerna innan vi åkte iväg till Högakusten Hotellet, vi kom dit lite tidigt så satt i bilen och väntade medan regnet smattrade mot rutorna. Man vill ju inte vara först in, men efter ett tag så tog vi oss ut ur bilen och in på hotellet och humöret hade nu ändrats till det bättre. Vissa var väldigt fint klädda och andra var fina utan att sticka ut allt för mycket. För min del så kändes det lite bättre senare när man kollat in killarna men ny kostym är något jag måste införskaffa mig iaf. Balen i helhet var väll inte så speciell, om vi säger som så så missade jag ju inget när det var "min" student och året efter när jag kanske skulle gått. Maten var iaf god, det var det bästa med balen. Nu kommer jag inte ihåg förrätten men något med parmesan och nå "skinka" och kyckling och potatis till varmrätt och efterrätt var mango sorbet och nån kola/choklad kaka. Det negativa är ju att man får vänta så länge mellan dom olika rätterna, och man var sjukt hungrig!

När maten var äten det hela skulle dra igång på riktigt så entrade DJ-lågstadiedisco scenen, fan va mycket skit han spelade. Var ju inte så att man blev mer taggad av det. Sparade på pengarna och köpte mig inget där inne, Amanda bjöd visserligen på en öl som jag tackar för. Men annars var själva fest stämningen inte så bra, så efter maten dog som allt. Men sällskapet var bra iaf, och en "fin" dans blev det med Amanda till låten X-Models - Två Av Oss så det var lite kul. Sen efter 12 så åkte vi väll hem. Någon bild kommer väll att dyka upp lite senare.

När vi kom hem var det bara att försöka sova för man skulle upp 06 för att ta bussen till Sundsvall, eftersom jag hade en viktig redovisning på skolan (psykologi). Var riktigt sugen på att ligga kvar då Amanda låg där och såg så söt ut. På bussen så läste jag på lite om redovisningen och när jag kom till skolan så började vi att se film "Gökboet" helt okej film, och efter det blev det redovisning. Jag och Jimmy snackade i 30min om multipla personlighetssörningar hade powerpoint och filmklipp och grejer och våran redovisning uppskattades av det jag fick höra iaf, så hoppas väll på MVG på den faktiskt. Men i kursen blir det ett VG eftersom jag har skrivit VG arbeten, men det är jag nöjd med. När jag kom hem från skolan vid 14 tiden så gjorde jag mig lite mat och sedan somnade jag i soffan och sov så skönt. Vaknade vid 17 och kom på att jag måste ju käka eftersom jag skulle och träna 18:30.

Nu har jag tränat och duschat och fikat, sitter och kollar lite på Ryssland - Kanada som snart är slut, Ryssland piskar Kanada. Riktigt skönt! Hatar Kanada. Dom bråkar bara och är så jävla griniga för att dom förlorar. Och det är så jävla kul att se! Sen ska jag väll ta mig lite Cola Zero och Saltapinnar och kolla på någon film. Imorgon har jag ÄNTLIGEN sovmorgon, kommer va så sjukt skönt. Denna vecka har verkligen varit slitsam!



OBS! INTE ORGINALET! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0