Bror duktig

Då var man här igen, vädret var ju iaf bättre.
Idag var det skola, Jimmy skulle plocka upp mig men han och Robert var och spelade fotboll så dom glömde bort tiden (började 13) så vi kom lite sent till lektionen men missade inte så mycket iaf. Psykologi var det på schemat och den gick ovanligt snabbt tyckte jag vilket var skönt. Jag bokade en klipptid på onsdag 12/5 16:30 eftersom man blivit tillfrågad om att gå på en såndär bal så kanske man borde klippa sig. Men gillar mitt lite längre hår dock, är lite oviss om hur jag ska göra faktiskt. Antingen kort eller behålla en del av längden, det återstår att se.

Efter skolan så blev det hem och laga mat in med potatisen i ugnen och fixa lite kött. Smaskens. Sen kollade jag lite på serier. När jag kollat klart var jag tvungen att testa UFC10 demot som hade kommit, och det var betydligt roligare än det förra. Det flöt på bättre, kan knappt vänta till lördag då de kommer bli krig här ;D
Sedan var det fortbollsträning och innan den skulle vi kratta, fy fan vad segt och tråkigt det är! Råkade kratta av min kratta också, så gåre när man är så förbaskat stark ;). Vi hade turen att få träna på gräs sen också, riktigt skönt. Blev bara match, och det gick väll sådär. Jag hade ju fel skor eftersom jag trodde det skulle bli grus. På lördag har vi även första seriematchen så det blir att tagga till den! Hoppas det blir gräs!

Var riktigt skönt att stretcha sen när jag kom hem, gick lättare när man pratade i telefon :) och det var behövligt, känns lite bättre i kroppen nu. Funderar på att ta mig lite glass nu men jag vet inte, måste ju duscha också sen upp till skolan imorgon..... Vi får se vad som händer, jag meddelar om det nästa gång!
Men ni får ha de så fint, Hugs and kisses!

ps. Min mellersta bror är duktig han MVG i matte D ryktas det om, emot sånna där dåliga saker som man inte ska hålla på med, en fin flicka har han. Ja han är en bra förebild den där Henrik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0