Dag1

Då var första dagen av inskolningen klar och det va skönt väder och det gick fint :P Tyckte hemtjänsten centrum där jag gjorde praktik var jobbigare. Så detta kommer nog bli bra, men är lite pirrigt ändå :)
Sen kollade jag lite på kostymer och fan va dyrt de är då, oj oj.... Hade varit nice med en stekig kostym men men.

När jag kom hem var det slänga i sig en macka snabbt för att sedan åka och träna, tyvärr gick det ju inge bra då benhinnorna inte fungerar. Ska fixa nya skor så att jag kanske kan bli lite bättre.
Sen på onsdag är det ju beeptest men det missar jag ju så får ta igen det sen, tråkigt att man missar dom viktiga sakerna men ska ju göra en annan viktig sak så.

Imorgon är det jobb igen så blir sova tidigt om det går och sedan jobba dag igen imorgon, ska även in med några fler inskolningsdagar så man känner sig trygg där. Ös på med dar man får ju pengar :D
Nu blire fixa lite käk å kolla serier, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0