Dag2

Håller på att göra lite mat så tänkte skriva här på samma gång. Idag var det andra dagen av inskolningen och det gick bara fint. Detta kommer bli fint i sommar, lite pirrigt känns det ändå. Men när man gått första dagen själv så kommer det kännas lugnt sen. Kommer då va mer att göra än förra sommarn då det bara var natt och lugnt att jobba ändå. Fick schemat idag också, jobbar två veckor innan det är dags för Hultsfred så 7 pass sen Hult! Sen efter så blir det mycket jobb. Sista dagen var 15/8 och jag har totalt 30 pass börjar den 22/6 så lite pengar kommer det nog bli. Sen nästa vecka ska vi ha inskolning på måndag dag och tisdag, onsdag kväll. Kommer nog bli fint.

Kolla runt på priser av kostymer på stan sen lite också men det är ju inte så billigt minst 1000kr iaf. Sen gick jag hem och gjorde mig klar för träning. Löponing och så uppe på ryggis, gick väll sådär skönare underlag där iaf så får inte  lika ont i benhinnorna, ska försöka fixa nya skor snart också!

Och nu äre officielt att man inte är singel längre heller så, igår kväll skrev både jag och Amanda på papperen för en affär och det känns bara bra! :) Sen imorgon är det bal också. Strålande, hoppas man ser bra ut bara.
Ikväll ska vi på bio å se Robin Hood hoppas på någor bra, hört att det ska va "fortsättningen" på Gladiator, så hoppas på något bra  då!

Imorgon är det skola igen då.... Men nu äre käk! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0