Delegerad

Då var man tillbaka till vardagen och den började snabbt. Uppstigning vid 08:00 för att ta sig till skolan och snacka betyg. Blev klart att jag fick VG i sjukvård och sedan minst VG i omvårdnad hon var inte riktigt säker på om hon skulle sätta VG eller MVG men jag är nöjd med vilket som. Känns riktigt bra ändå, och det går ju bättre med skolan nu än vad det gjorde i gymnasiet. Extra bra känns det då läraren själv säger att hon är "snål" när det gäller att sätta betyg, "snål" eller "hård". Vilket bara känns bättre för mig eftersom jag får ett bra betyg av en som bedömer mina arbeten hårt.

Efter det drog jag till Skönsberg för jag skulle fixa ett par springskor, men så var det inte öppet så jag vandrade runt i 1½ timme, käkade lite glass och satte mig på en bänk. Sedan fixade jag iaf skorna och jag får hoppas att det kommer gå bättre att springa nu då, ska ju ha cooper test imorgon också tydligen, sen börjar vi med vanlig innebandy träning på onsdag! yay!

När jag fixat skorna så tog jag mig ner på stan och mötte upp Amanda och Amanda, satt och chilla lite med dom. Gick hem och tänkte käka men såg att det blev ont om tid så det blev bara 2 varma mackor och sedan kom Robert för vi skulle till Granlo Vårdcentral och fixa delegering för sommaren. Vi kom dit och fick göra 2 stycken "prov" som vi klarade av mycket bra och sedan fick vi sticka varandra och lite sånt. Lära oss insulin etc och allt gick bara fint, så nu har jag en delegering på 1år inom Sundsvallkommun. Sedan drog vi ner på stan, köpte ett par glassiga glasögon på H&M och inväntar onsdag då det blir stekning på stan om vädret tillåter.

Kom hem för någon minut sen och satte igång lite mat, tortellini och tonfisk får det bli. Och vid 1730 är det dags för träning, lite löpning och så. Blir troligen lugnt då vi har cooper imorgon. Efter det blir det väll käka lite till och sedan vet jag inte vad kvällen bjuder på.

Kommentarer
Postat av: Tormodtiril

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-01-05 @ 13:32:04
URL: http://tormodtiril.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0