Första doppet! KALLT!

Då hare gått lite sen balen då, Amanda tog studenten i fredags så var där och käkade massa god mat och träffade folk. Hade det trevligt. Sedan var det först träning med innebandyn på lördagen 9:30-11 körde backträning och fart samt lite MAQ, sen 12:45 var det samling för att spela fotbollsmatch. Sund stod för motståndet och ja fattar inte hur vi kan förlora med 3-2 för tamt i markeringsspelet. Vi hade ändå bra spel stundtals och rullade boll och spelade fint. Men det räckte inte, måste skärpa oss nu och vinna lite!

Efter matchen var det hem och byta om snabbt för att åka iväg till skogen på fest. Var jävla massa folk där och kul var det. Blev en hel del öl och en hel del Jack Danielsson, och jävligt mycket kött. Köpte mig en flintastek på 0.7kg som jag käkade upp, riktigt mätt. Kanske därför man fick en bra fylla, för att man käkade så pass mycket. Vi passade även på att bada sent på natten i det oooootroligt kalla vattnet! Satan va kallt de va, men lätt värt.

Idag har man bara slappat kom precis hem, käkat lite pizza och hängt. Kollat in boskapet med alla djur :)
Nu ska jag duscha känner mig fan inte ren! Vita sockar var inte så bra att ha som är ju typ svarta. Sen ska jag umgås med Amanda och så måste man väll äta nåt, sen se hockeyn klockan 20:00.
Imorgon är det jobb så upp tidigt som fan, inte laddad just nu asså!

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0