Galärslaven Fredrik

Amanda for nyss så får väll updatera lite här då... Igår var det fotbollsmatch och riktigt varmt var det, gillar inte att spela när det är så varmt. Är bättre när det är lite monligt men men. Matchen sludade 2-2 och det var väll kanske rättvist. Taget från lokalfotbollen.se "Fredrik Edholm på topp som slet som en galärslav i värmen så länge benen bar honom.". Fan va ja sprang oj oj, har fått ett fint blåöga också eftersom jag fick en boll rakt i ansiktet. Fin fint! Skulle fixat en bild men kameran är lite för dålig blir för suddigt.
Efter matchen for jag och Amanda hem till mig käkade lite och gjorde lite morötter och dipp som vi käkade och kollade på film.

Idag har det inte hunnit hända mycket än håller på att tvätta kläder. När jag kom in i tvättstugan imorse så såg jag att det var någon som höll på att tvätta på min tid! Fan vad less jag blev, men tänkte va snäll och låta dom tvätta klar sin tvätt som dom höll på med, personen hade fler tvättar att slänga in men det hade jag fan slängt ut om dom satt in. Så tvätta klart första tvätten fick som och nu äre jag som tvättar för fullt! 4/5 tvättar klara. Sedan fick jag veta att innebandyn som vi skulle ha idag var flyttad till igår, men det är ju kul att man får veta något. Svårt att träna när man inte får veta att träningar blir flyttade. Men men, då blir det gym idag iaf efter tvätten då.

Annars blir det nog lugnt ikväll eftersom imorgon börjar inskolningen för sommarjobbet och då blire upp tiiidigt! Usch!
Sen onsdag ska vi ha fotbollsmatch men den kan man ju inte va med på pga balen, men men. Så kan det vara ibland. Och på lördag är det ju UFC (Rampage vs Rashard) en match som man verkligen vill se. Men då är man ju typ på fest ute i skogen..... Hoppas dom har TV4 Sport.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0