Känns inte bra precis i denna sekund!

Sitter och väntar på bilen som ska ta oss till balen och känns ju fan usch. Känner mig, ah vet inte. Ser bara fult ut, känns fattigt, skulle vilja ha något snyggare. Känns inte bra just nu assså tyvärr. Kommer väll ändras när man väl kommer fram kanske. Men blir fan att köpa en ny kostym sen kan jag lova.
Var på gymmet innan också och körde lite slut i armarna. Trött som fan också sen imorgon ska man upp tidigt som satan så man hinner till skolan 8:30 och jag är ute i härnösand, fuck! Jaja... Har suttit och försökt mig på slipsknutar också och det går väll sådär, har lyckats lite tror jag, men känns fel ändå.

Får pumpa lite musik så man kommer igång lite eller så, men just nu känns det inte bra dock =/

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge dig...du är ju snyggast i stan ;)

2010-05-19 @ 20:30:06
Postat av: Edholm

Det kommer bli awesome bror!

2010-05-19 @ 21:34:09
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0