Men vad händer med vädret nu då?

Ja det kan man ju fråga sig, imorse när jag åkte till skolan så var det fint väder. Efter skolan vid 13 tiden så går jag runt på stan med Robert och när jag handlat färdigt på ICA ja då börjar det hagla. När jag väl kommer hem och ska iväg på gymmet med Simon så har det slutat och det är åter sol. När vi är på gymmet så kollar vi ut genom fönstret och då haglar det som fan igen. När vi gymmat klart och ska gå ut så är det sol. Så det växlar väldigt mycket idag har jag märkt, sjukt de.

Min dag har alltså bestått av skola halvdag, sedan en vända på stan med Robert och precis kommit hem från Helex där jag var med Simon. Nu käkar jag en banan och gör lite mat innan man ska iväg på nästa träning.

Ringde till mitt sommarjobb och fick bekräftat att om 2 veckor ska jag på inskolning och förhoppningsvis så får man jobba lite innan också. Men vi börjar med inskolningen sen får vi se hur det blir, man får ju en slant för inskolningen också så det är ju perfa (tror jag iaf, man brukar då få det).

Har träningsvärk i benen som fan sen träningarna igår mycket springa. Låren och vaderna är det som smärtar mest, sen lite i ljumskar och benhinnor. Som tur idag så är det ett lugnt pass, det är iaf vad som sas. Men med Challe så vet man ju fan aldrig, lugnt för han är ju ett jävla tempo :)

Vägde mig idag på gymmet också, 78kg, det är fan rekord. Tror inte jag vägt så "mycket" någonsin :P Och på skolan idag fick jag höra att jag var smal... Vafan, jag har ju gått upp i vikt. Ser jag smal ut ändå?

Snart är det dags för lite tortellini och tonfisk och kolla lite Fringe sen träning igen. Och ikv kommer Amanda då har man iaf nån man kan ta det lugnt och bara koppla av med, skönt!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0