Road trip!

Igår ringde jag ang förhöjd lön men det gick sig inte, man skulle läst klart hela programmet för att kunna fixa det. Men blir väll lite pengar ändå. Träningen igår var väldigt blöt och gräset blev lite förstört, men det gick väll sådär. Synd att man missar matchen i helgen. Imorse skrev vi prov på sjukvårdskursen skulle skriva om 4 sjukdommar, hjärtsvikt, ledgångsreumatism, hjärnskakning, KOL. Det gick väll bättre än väntat ändå tycker jag. Skrev mycket på 3 av dom men på hjärtsvikt så tig det stopp och hjärnan blev helt blank, skrev lite men inte nog mycket tycker jag. Men ska mycket till för att inte klara provet så jag klarar det iaf är jag rätt så säker på. Men vill ju ha lite högre betyg så det vettefan om jag kanske får. Vi får se på onsdag helt enkelt, tror vi får tillbaka det då.

Så idag blev det en kort dag då man slutade direkt när provet var klart, nu gör jag lite käk för att sedan dra på gymmet. Och sen går bilen mot nya äventyr. Ikväll träffa mamsen och bröderna blir fint dä! Funderar på om jag ska orka åka på bolaget och köpa något, men känns fan inte som jag orkar =/ skulle nöja mig med en cola eller så faktiskt. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Känner mig lite trött, och är inte super taggad på träna men måste fan göra det ändå känner jag. Sen är ju mina hörlurar trasiga och det suger ju, måste ju ha peppmusik! Funkar iaf att höra från ena snäckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0