Ruuuuua!

Då var det ny vecka då och i lördags så var det mysigt :P Matchen var avklarad och åkte hem för att käka och slappa lite, vid 2030 så möttes vi på ICA för att handla lite chips å dipp sen gick vi hem. Började spela lite UFC och drack öl, Jonas är ju den som är mästarn iaf. Tur eller skicklighet, jadu vem vet ;) Efter att ha spelat en jävla massa matcher så valde vi att kolla på film Kick-Ass väldigt annorlunda action. Jag trodde ju att det skulle vara en komedi, visst vissa komiska inslag men inte alls den komedi jag trodde. Men den var helt okej. 3,5/5 Fersar. Men Chloe Mortez i rollen som Hit-Girl var ju sjukt bra. Så ung och så duktig, hon va bäst i filmen :)

När vi sett filmen och käkat chips å dipp så spelade vi lite mer UFC sen vid 3 så började försnacket och vid 4 började galan. Helt okej gala, matchen vi väntade på Machida vs Rua, en match som Rua vann! Fan nice! :) Man kom isäng efter 7, så dagen efter var man lite trött då man inte kan sova bort hela dagen så klev jag upp vid 12.

Söndag så var det bara lugnt och vid 1730 var det träning, vi sprang runt sidsjön samt att vi sprang upp för backen uscha! Men det gick bra och är helt slut i benen. Träningsvärk baksida som satan, inte kul! Sen så blev det bio med Amanda såg Iron Man 2, den var bra. 1an var bättre men den här var helt okej. 3/5 Fersar.

Idag skulle man behöva plugga, så får försöka sätta mig med det.

Bästa är 0:35 - 0:55 haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0