Trip of the week

Sitter nu i baksätet av Tinas bil och skriver lite, vi lämnade precis övik efter ett snabbare tankstopp. Vägen mellan Umeå - Övik är ju sjukt seg och tråkig alltså! Så denna biten brukar kännas snabbare och roligare. Varit en bra helg, haft mycket kul och fått uppleva lite nya saker. Corona igår och kollade promoe/timbuk/looptroop och riktigt bra var det! Stod och hoppa och bara pumpa tröjan var ju heeelt blöt och svårt att andas vare där inne också. Men det var grymt. Jag hade tappat bort alla från ursprungsgänget förutom dom som gick hem då. Men jag och Karp skulle dra och käka inne i stan (jag hade bara käkat en sallad på hela dagen =/ ) men det var ju så sjuuukt med folk överallt kö som fasiken på alla ställen. Hittade några tyskar eller var dom nu var som stod och sålde korv mitt i stan, grejen var bara att dom sålde korv med bröd för 50(!) kronor. Så det kändes inte alls så värt, men lyckades ta mig till tre kronor och ställde mig i kö för jag var så jävla hungrig och min Rohdos rulle jag fick smakade sjukt bra!

Men helgen var trevlig och kul att träffa mamma, bröder och annat folk också. Får se om man kommer upp något till innan det är dags för allt jobb. Hoppas städningen går bra för dig Robin, såg ju inte så fint ut. Lite taskigt att lämna allt kanske ;D

Blir lugnt sen när man kommer hem inte göra allt för mycket, imorgon är det möte på skolan sen 13:00 ska jag va på Granlo VC och snacka om delegering för sommarjobbet. Ska även hinna dra till Skönsberg och fixa ett par skor. Och sedan är det träning på kvällen. Fullt upp imorgon så blir som sagt lugnt och sova i tid skulle jag nog tro :)

Kommentarer
Postat av: Edholm

Det var trevligt att träffas, du får ta och komma upp snart igen!

2010-05-30 @ 23:53:10
URL: http://syntw.blogg.se/
Postat av: Ravnragna

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:43:25
URL: http://ravnragna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0