Tveksamheten sätter i...

Lovade ju att berätta om det blev glass eller inte, den stora frågan. Glass blev det(!) med oboy sås, jävligt gott och en massa socker kan lovas! Men det slank ner och sen blev det en mycket sen dusch innan sängen väntade.

Skola var det idag och vi hade tur som slapp heldag! Vi slutar egentligen 16 men fick gå redan vid 10:40 nåt sånt! Riktigt skönt, fick tillbaka lite arbeten som gått helt okej för mig och snackade lite om nästa uppgift vi skulle göra. Sen går jag ner på stan och inhandlade lite öl som ska va till imorgon samt lite längre fram. Imorgon smäller det med UFC(!), jag, Jonas och Dennis!

När jag kom hem tog jag fram laxen ur frysen och tinade den, kokade några ägg tog mig en risifrutti och en korv för att sedan åka och träna med Simon. Tänkte testa på det där schemat som vi fick av innebandyn, närmare bestämt av Challe våran mördar fys tränare!!
Och kan säga att det där benpasset som vi fått var riktigt jävla tråkigt! Är mycket tveksam till att göra det igen, men det är ju något som måste göras, men mycket tveksam för det var så jävla tråkigt. Finns andra övningar som tränar ben som jag hellre gör än dom som vi fått på papperet! Men men, det är väll bara bita i antar jag.

Ikväll blir det lugnt med Amanda får se va som händer, ska laga middag iaf, visa upp mina kock kunskaper :P
Imorgon är det första seriematchen i fotbollen mot Kovland i Kovland, och på kvällen är det som sagt UFC. Söndag vet jag inte än vad som händer... Nu ska jag kolla på nån serie och bara chilla ett tag till!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0