Uppraggad

Ny vecka, nya möjligheter, upp tidigt, jobb..... Ja det var bara att sadla om för en ny vecka upp klockan 05:40 sen ta sig till bussen och åka iväg mot Bergsåker. På TESen såg det lugnt ut men det var relativt mycket jobb, mycke dubbelturer. Men det gick bara bra, gick ganska fort också när man väl hade farten uppe. Som om inte det vore nog så fick jag och Robert gå hem 2 timmar tidigare också, men säg inte det till någon. Så det kändes riktigt skönt! Nu blir det väll bara ta de lugnt fram till träningen börjar 17:30. Sen va med Amanda. Skulle även behöva plugga lite till provet vi har på sjukvårdskursen på fredag då vi ska gå igenom allt vi har jobbat med. Så det är ganska mycket att ha koll på.
Ska ta och se dom två absolut sista avsnitten av Lost också, är fan på tiden att den serien tar slut. Man fattar ju fan inget längre ändå. Så det ska jag väll göra nu och tina upp lite kyckling.
Sen är det jobb imorgon också 15:00-21:30 så då får man iaf lite sovmorgon! SKönt!

Var en tant som raggade lite på mig idag också, men när jag sa att jag hade tjej så var hon förstående, "ja det är klart du har så fin som du var, glad hon ska va."

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0