Vad ska man säga..... Illa

Då var första seriematchen spelad och det slutade med torsk 2-1 mot ett Kovland som var tippat i toppen. Efter matchen så vet jag inte om jag tycker dom är det, så bra var dom inte. Vi släpper inte in ett mål under spelet utan får släppa in 2 mål pga straffar som var lite sådär asså. Dommaren var ju inte alls den bästa och fan vad fel han gör! Men vi klagar på en massa jävla onödiga grejer och drar på oss onödiga kort och frisparkar. Vi får inte riktigt igång vårat spel, vi lyckas göra 0-1 ganska tidigt i matchen jag gör ett inlägg som Björn nickar dit. Sen ligger matchen och väger lite innan dom får sin första straff. Någon sorts kapning när killen inte ens är vänd mot mål och är farlig. Straffen gör dom mål på och det står 1-1 efter halva matchen. Sen börjas det med en massa snack med dommaren massa onödiga saker, pinsamt är det! Skämmer ut sig. Får 2 röda kort (varav ett av dom röda är på en spelare som inte är på planen) sen en hel del gula kort också. Så jävla dåligt är det! Tycker inte riktigt vi får igång vårat spel och vi är lite för stressade i vissa situationer. Sen får dom en till straff i 70e minuten eller nåt sånt och den är lite tveksam då Emil tar på bollen innan motståndaren faller och får straff, det är väll dommaren som står i en sån vinkel att det mer ser ut som en kapning. Men spelaren är återigen vänd bort från målet och utgör inte ett så stort hot. Men det är inte mycket att göra. Vad var bra från våran sida då? Ja vi släppte ju inte in nåt mål under spelet, sen vet jag inte riktigt om jag ska vara ärlig. För min egen del kändes premiären bra, hade ett farligt läge med vänstern som gick strax åvanför krysset sen sprang jag en hel del.

--------------------
Nu har jag iaf diskat lite och käkat och kollat lite serier, nu inväntar jag bara Dennis och Jonas sen blir det grabbkväll med chips, dipp, UFC, öl och bara massa kul! Så det är det jag sitter och väntar på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0