Vinna på triss.....

Igår var det skola och det var extra lång dag eftersom vi hade flyttat psykologin och sen hade vi ju träning men den missade jag pga skolan och alla jag ringde om skjuts hade redan åkt. Så fick ringa till tränaren och säga att jag inte kunde träna men så kan det vara och han sa att jag skulle springa istället.
Så jag for ut till Amanda för att umgås å käka och efter maten så drog vi ut och sprang. Kände av benhinnorna som satan så nu måste jag fan köpa nya skor om detta ska fungera, går inte springa i dom skorna jag har det är för dålig dämpning i dom så man får ont. Sen har jag klippt mig också och det gick ju på 480:- så nu är man sjukt fattig, sen skor på det också.... hmhm. Var ju skönt att ha långt hår men det blev ju så jävla fluffigt när man inte hade något i det så det får bli kort istället som man inte alltid behöver ha saker i för att det ska funka! Men jag blev nöjd nu ser man fin ut, nu är det bara en rakning av skägget som fattas men det får vi ta lite senare :P

Efter vi sprungit så stretchade jag benhinnorna som satan men en gång hjälper ju dock inte måste börja köra dagligen. Hur det nu ska gå.. =/ .. Sen så tänkte vi basta men bastun funkade inte eller något så blev bara dusch sen käka lite och ta de lugnt framför tv innan det var dags att sova.

Idag så åkte jag hem vid 12 eftersom dom skulle ut till stugan och jag skulle ha träning ikväll så kunde inte åka med. Nu sitter man här tankar ner lite serier som man ska kolla på och invänta fotbollsträning 19:00.

Man skulle varit rikare klippa sig som är dyrt, sen nya skor som kostar lite, sen är det ju bal snart också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0