Abouuu

Var har skett idag då.... Vaknade upp och gjorde inte så mycket, kommer fan itne ihåg va ja gjorde så var nog inget speciellt. Sedan blev det ju att jobba 13-16 inte mycket men det blev ju någon timme iaf. Var ju klar när man hade kommit igång. Tog bussen hem och regnet störtade ner, så vägrade ju den där gubben som körde bussen att stanna vid den hållplatsen jag skulle av på. Hade tryckt, och så står jag där å väntar på att han ska öppna. Jag ropar åt han men han lever ju i sin egen värld å börjar köra. Så då får jag ta nästa hållplats å gå en extra bit i regnet istället. TACK ska du ha! Hämtade min cykel å drog hem, var väldigt blöt när jag kom hem, så käkade jag lite gröt började kolla på en film och packade väskan för att göra mig klar för träning. Sedan var det ut i regnet igen och ta sig till träningen. Var länge sedan man tränade nu, kände av förkylningen lite, fick lite ont i halsen när man ansträngde sig. Men det gick ändå relativt bra så det var ju skönt, kul att använda lite klubba å boll igen. Imorgon är det kanske träningsmatch också hoppas på det. Vi är ju spellediga i 2 helger nu också.... Vad ska man då hitta på?
Det regnade inte när man skulle hem iaf, hem kom jag och gjorde lite pastatonfisksallad som smakade fin fint. Kollade klart på filmen "Rogue" bra film var det, Jason Statham var ju med, då äre klart det är bra!

Sedan fick jag sjukt tråkigt så jag gjorde lite läxa, blev nästan klar med alla. Så det är ju skönt att ha gjort bort lite sånt också. Det är lite bättre diciplin på mig än dig va, du vet vem du är ;) hihi.
Så nu har jag tråkigt och ligger här  å kollar på CSI vet inte va jag ska göra, blir väll sova kanske. Fast är ju NHL klockan 00 iofs. Det återstår att se vad som sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0