And there was blood..

Då var det dag 3 på RPK och jag stormtrivs! Riktigt bra ställe alltså!
Idag blev det pinigs turnering och lite allmänt pingis mot patienter/personal. Ute och gått lite i friska luften nere på rastgården och så. På lunchen blev det innebandy med personal och det råkade inträffa en liten incident i en närkamp där min armbåge råkade komma upp i ett ögonbryn som sprack och det kom blod. Så han åkte iväg till sjukhuset och fick sy lite. Så det var ju bra jobbat, första gången man är med på innebandyn med personalen så ryker ett ögonbryn :P men itne mycket å göra åt. Jag undrar hur det ska gå imorgon då när vi ska lira innebandy med patienterna, det är nog bäst inget sånt sker då ;)
Dagen har varit kanonbra och kladdkakan vi blev bjudna på smakade gudomligt gott! Måste fan ta recept på den!

Nu blire käk och sedan se om jag hittar något skavsårsplåster då jag fått värsta blåsan på tån som gör riktigt ont när jag har skorna på mig. Sedan blir det lugn kväll skulle jag tro och imorgon äre kvällen som jobbas! Måste kolla hur bussarna går till Umeå också.

Bilden är ett montage ;D



Tjohej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Edholm

Vad ska du hit och göra? Och det är rätt att du går in för det ;)

2010-11-17 @ 22:49:39
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0