Är jag sjuk..... :O

VAR ÄR MIN MATLÅDA!?!?!?!?

Igår åkte jag till en vän och där stoppade jag in matlådan i kylen, på morgonen åkte jag till jobbet och jag är fan 100% säker att jag tar ut matlådan och går till personalrummet och stoppar in matlådan i kylen. Tiden går och det är dags att käka jag går till personalrummet å öppnar kylen.... Matlådan är INTE där, jag blir fundersam och tänker å tänker men jag är säker på att jag tagit med den. Så det blev ingen lunch idag, när jag kommer hem så kollar jag i kylen men där är den inte. Jag frågar min vän om jag glömt den där, men där var den inte heller. Sååå... Var är min matlåda!? Man blir som man umgås brukar man säga...... Vad har jag fått för psykisk sjukdom kan jag undra nu alltså :o

Det ska vara ne vanlig plastlåda med Wook, kött, nudlar i. Lådan skall vara in en grön stystemetpåse.
Har du sett den eller har du annan information som kan leda till upphittandet av denna matlåda?
Ring då 08-702 00 90. Hasse kopplar sedan till mig!

Kommentarer
Postat av: Sigmundsonja

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 16:17:23
URL: http://sigmundsonja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0