Darksiders

Idag var det också snö ute men inget snöande iaf, åkte till skolan vid 9 för att göra matteprov. Och det gick väll sådär tyckte jag, vissa frågor gick bra andra gick inte. Får veta resultat senare, men jag är hoppfull :P
Nästa vecka börjar praktiken i 4 veckor så det är bara passa på att ta på sig jobb fram till dess, jobb idag, imorgon å söndag så det är nice.

Jag och Robert käkade lite på skolan innan vi åkte ner till stan, vi gick och kollade på spel på Gamestop, jag var sugen på något nytt då Dante gick så snabbt att klara ut. Så pratade lite med han i kassan och han rekommenderade Darksiders som är ett Hack 'n slash spel som jag vill ha det liksom. Det hade fått mycket bra betyg också så jag hoppas på att detta är bra. Det var iaf längre än Dantes så det tar ju ett tag att spela ut. Dags att hacka å slasha lite innan work! Och detta spel SKA det komma en 2a till så bäst att det är bra då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0