Ensam hemma

He blev bara fint av maten, smaka bra gjorde de också, och matlåda blev det så det är ju bra.
Kollade lite serier och somnade i soffan, vaknade och kände mig frysen så tänkte ta mig en varm dusch.
Började å raka mig lite och så, och när det var klart så kände jag mig sugen på att testa lite handsprit i ansiket. Sagt och gjort, sved lite men var inte alls lika mycket som jag trodde. Hade ju tänkt mig en "Ensam hemma" reaktion, men icket. Och sedan när jag tänkte ta mig den där varma duschen så är det ju kallt vatten. Nän jävel har använt allt varmt vatten!!! :@. Så blev en relativt snabb dusch i det kalla vattnet.
Nu blir det på med tjocksockar och lägga sig i soffan å kolla lite serier :)


Kommentarer
Postat av: Sammargrete

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2012-02-27 @ 08:38:01
URL: http://sammargrete.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0