First time kårv!

Idag var det jobb förs första gången borta i Nacksta (skulle ju ändå få gå på detstället jag är van att gå på enligt ROP). Men jag fick gå lite blandat så det var lite saker som var nya. Men när jag hade jobbat klart så passade jag på att prata med chefen om att kunna skola in sig. Så vi får se efter praktiken hur det blir, ser bra ut iaf... Har några ställen på gång vilket är bra.
Drog på ICA och handlade lite käk hittade lövbiff som var 40% off så det är klart man köper in i frysen ba!
Köpte mig en falukorv för blev sugen på ungsstekt falukorv av någon anledning. Så det blir första gången jag gör det, vi kör bara... Har för mig att jag kommer ihåg va som ska va i korven, vi får helt enkelt se hur resultatet blir. Haha..... Får väll fixa nån bild senare. Ikväll vet jag inte vad som sker dock, det återstår att se :P Har iaf köpt pringles för det var jag sjukt sugen på iförrgår av nån anledning, och såklart lite TROCADERO! :D

Sen har jag ju lite xbox jag kan spela, å lite serier att se.. Så det finns ju alltid nåt att göra.

Kommentarer
Postat av: Edholm

Happy gaming!

2010-11-12 @ 21:08:06
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0