Hej hå hej hå en skeppare i stormen!

Work work work, mycket nu men sen blire ledigt... Ledig helgen sen nästa pass tisdag sen ledig till fredag å jobba 6 pass på rad. Hörde att den största kylan av alla skulle knacka på dörren också, snart vill man inte gå ut längre hua.
Sätta in pengar på banken ska jag fixa också sen käka lite är hungrig... Hmm vad mer då jag vet inte, JO!
Nu när dom byggt de här extra huset på sidan här så tar ju varmvattnet slut så jävla snabbt! Går ju inte duscha länge längre och idag blev vattnet kallt på 5min. Hade ju inte ens hunnit tvåla in mig! Ne måste hitta en ny lägenhet om jag ska bo kvar här i stan alltså, något billigare men jag vill ju ändå ha centralt. Det är inte lätt det här :P

Jag avslutar med följande ord och detta är väll mest riktat till tjejer som städar och håller på i hemmet :

Jorden går inte under om:
- Det finns en hel dammråtta i ditt hem -- inte ens om det finns två
- Du faktiskt inte hinner baka bröd, bullar och sju sorters kakor
- Fönstren är oputsade
- Du har samma tröja två dagar i rad
- Du inte hinner byta gardiner
- Du serverar hämtpizza eller kinamat istället för en hemlagad gryta

Sitter och småskrattar för mig själv när jag läser och ser att vissa av dessa saker passar mycket bra in på vissa personer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0