I love Hack 'n slash

Var på stan igår och gick runt slutade med att jag skaffade mig ett nytt spel Dante's Inferno, det är typ som God of War fast God of War är lite bättre ;) Men det är mycket kul, speciellt om man sett filmen också så blire lite roligare. Filmen är tecknad och riktigt bra må jag säga så det är något du borde kolla in ;)
Satt uppe till typ 3 å spelade natten till idag och idag har jag väll spelat större delen av dagen. Jävla kul, bara slakt slakt slakt. Det som är synd i Dante är att det är lite för lite slakt, i GoW så äre ju slakt hela hela hela tiden. Har ju iofs Ninja Gaiden 2 också där är det ju väldigt mycket slakt hela tiden också. Det är även ett jäviligt roligt spel.
Hack -n Slash spel är liksom bra om man är lite sur, bara hammra på alla knappar å slå slå slå :D hihi

Idag har jag varit på gymmet, känner att det var ett tag sen.. Ska väll ta och duscha och sedan göra mig klar för ska på nåt möte på kommunen. Det är alla vikarier å sånt som ska dit, vet inte riktigt vad som ska snacka om. Men men.
Måste ju göra lite läxa också kom jag på, men det får bli sen. Vi är ju "lediga" denna vecka, eller lärarna är lediga men vi har läxor.
Satt även och kollade på resor igår, blev ju så sugen när jag fick höra att Mamma med familj åker till Egyptien imorgon! Kollade på sista minuten så jag skulle åkt ner till dom, men ser inte ut som det blir så. Kollade på resor till Barcelona med Stefan istället, var riktigt billigt att flyga ner. Så det är väll boende som kostar så vi får söka något lämpligt. Jag är extremt sugen på att åka!



Nu blire dusch! haj!

Kommentarer
Postat av: Edholm

Jag har tänkt att börja spela detta spel snart, men måste dra igenom Fable II först känner jag. Blir lite sadface då jag tänker hur lite Xbox jag lirar.

2010-11-03 @ 11:10:19
URL: http://syntw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0