Im alive!

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men har varit uppe i Umeå och hälsat på igen samt att jag varit lite sjuk å ah det har varit lite fullt upp. Men snart är man back on track, var länge sedan det blev innebandy nu också tyvärr pga allt som man haft med å göra. Men imorgon är de dags! Har saknat det, och är riktigt taggad!
Köpte även ölkorv på lösvikt idag och det är ju lite kul, smakar sjukt gott göre också! Synd att det är ganska dyrt men det äre fan värt!
Det har även varit snack om att åka till fjällen så pengar är undanstoppade och jag väntar bara på att få ett datum sen är jag där!! Köpte nya googles eftersom glaset på mina andra var sabbade så nu har jag ett par nya fina. Ska dra mig till Moyo å införskappa ett par nya brallor också som matchar mina jacka lite bättre ;p
Är hos Maria och ska bli bjuden på middag så sitter här och håller tummarna på att det blir gött, men hon är ju en duktig tjej så det kommer ju inte bli något annat än gott.
Vill även tacka Kotchi för allt han gör, hes like a father to me. Vi får fynda lägenhet snart alltså.

Nu ska jag kila vidare och läsa lite på Robbans blogg, hare bra! Tjooohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0