Mana mana, du du du du du

Jag borde väll skriva något eftersom det var ett tag sen så jag kan ju börja med en liten rolig sak:

-Älskling ska vi ha sex?
-Nej jag har huvudvärk
-Är det ditt slutgiltiga svar?
-Mmmm.
-Är du säker?
-Ja!
-Ingen tvekan?
-NEJ!!!
-Då vill jag utnyttja min livlina och ringa en vän...

Hi hi hi ho ho.. Annars då, jobbat eller man får inte säga jobba när man är på praktik tydligen. MEn jag säger jobba för jag är ju på ett arbete och utför ett arbete bara att man inte får ett öre för det. Men det har jag iaf gjort idag och igår och ska fortsätta med det resten av veckan också. Praktiken går bara bra och är riktigt kul och man ser å lär sig mycket. Kunde inte hamna på ett bättre ställe. Annars är det jobbigt att gå dit från bussen när det är så jävla kallt å blåser som satan för man måste gå en bit. Har haft tur ibland och blivit upp plockad efter vägen när jag gått av arbetskollegor, och idag blev jag upp plockad av chefen. Snäll, och fin tjej ganska ung ändå ser hon ut å va. Men tack ska du ha för du tog upp min från stormen iaf.
Till helgen har jag hört önskemål från personer som vill att jag ska bege mig norrut igen och det hade väll varit mycket trevligt så vi får väll se vad de blir av den saken faktiskt. Hade även halvtidsbedömning på praktiken idag och det gick super bra! Jag är duktig :D hehe.
Hmmm, nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva, är sjukt trött iaf varit det sedan 20:00 men man kan ju inte sova då heller! Ska kanske göra nåt att äta först tänkte jag å se om man har nåt kul att titta på.

Hare bra folket! Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0