Otur eller förhäxad?

Vad var det nu... 3 veckor sedan jag blev slagen nedanför ögat vid käkfästet. Jag var öm i lite mer än en vecka, var segt att gapa. Sedan i torsdags på träningen så fick jag ju en armbåge rakt på läppen vilket blev resultatet av en öm käke exakt på samma sida som smällen jag fick. Är fortfarande öm där också lite jobbigt att gapa. Idag var det träningsmatch och ja, vad tror ni händer? En olycka till... Eller är det verkligen olyker allt detta? Har jag blivit förhäxad? Have someone put a spell on me!? Vad hände idag på matchen då?

Jag låter denna bild tala för sig:

Det kom en långboll jag jobbar hem, killen jag springer brevid ska slå bollen på volley. Han träffar bollen lite men fortsätter svingen och den träffar rakt på handen och är väll uppe vid höjd av midjan. Har ju iaf torkat på bilden men rann lite mer innan. Kommer bli skönt att ta sig en dusch nu känner jag...........

Så frågan är ju..... Har någon satt voodoo eller något på mig!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0