Sööööka jobb

Fick reda på att det inte var någon träning idag eller imorgon, vilket är lite tråkigt. Jag var ju sugen på att äntligen träna igen efter förkylningen som börjar bli bättre! Men men, får väll hitta på något annat då. Har kollat runt på jobb idag också, skickat in lite CV och snackat med lite chefer, sökte även på Posten igen för 3e året i rad. Så får hoppas man får det igen då. Sen skulle jag höra av mig till några efter vi haft våran praktik så får hoppas på det bästa. Gäller att vara ute i tid. Mamma med familj ska ju snart åka till Egyptien också, är avis! Skulle fan kunna betala för en flygstol för att få hänga med ner alltså! Hoppas ni får det sjukt kul där nere, är ju ett resemål jag hemskt gärna skulle vilja besöka. Ska snart ner på stan också och käka å kolla runt lite. Men måste värma fötterna i duschen först, blir som kallt med fönstret öppet :P

Dags för ett ryck och det rycket presenteras av denna låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0